Support & Service
Wij vinden het belangrijk dat onze klanten op een verantwoorde manier met hun site kunnen werken. Het beheer van een site is namelijk best een complexe aangelegenheid en er zijn vele vakgebieden bij betrokken.
Om er voor te zorgen dat je zo gemakkelijk mogelijk met je site aan de slag kan, geven we je diverse handvatten om je op weg te helpen
Een training bij oplevering
Je site is gebouwd, tijd om hem te vullen met teksten en afbeeldingen. Nog voordat wij de login van de nieuwe site aan je geven, plannen wij een ‘sleuteloverdracht’ in. In een paar uurtjes nemen we de functionaliteiten van de site door en maken we de eerste stappen met het plaatsen van content. Zo ben je goed op de hoogte van de werking de site én het CMS .
Maak gebruik van de uitgebreide handleiding
Mocht je tijdens het vullen van de site even vastlopen, kun je altijd gebruik maken van de uitgebreide online handleiding. Deze is rechtstreeks via het CMS te benaderen en laat in woord en beeld zien hoe alle standaard SHARK modules werken. Tevens vind je hier een aantal handleidingen die je tips geven over zaken als ‘Krachtige webteksten schijven’, ‘Werken met afbeeldingen’ en ‘De basisprincipes van zoekmachine-optimalisatie’.
Een telefoontje is zo gepleegd
Omdat wij service een belangrijk gegeven vinden, kun je bij vragen ook altijd even bellen of mailen. Natuurlijk is dit wel op fair use basis, maar het is wel zo prettig als je snel verder wil. Indien jij of je collega’s behoefte hebben aan meer uitleg is het ook mogelijk een extra training in te plannen. Een goed idee als je eens wat meer te weten wil komen over de diepere CMS functies of aanverwante onderwerpen.
Vergroot je kennis met een van onze workshops
Gedurende het jaar organiseert Trefnet in samenwerking met De Communicatieboulevard een reeks aan workshops. Uiteenlopende thema’s worden besproken en je krijgt concrete tips hoe jij jouw bedrijf verder kunt helpen met webgerelateerde zaken. Kijk voor de actuele data op de site van Trefnet of die van De Communicatieboulevard.